16. mai 2011

ENDELIG

Jeg har aldri vært så glad for å ikke ha noe å gjøre før. Dette har vært en helg HELT uten program. Det er så fantastisk deilig å være ferdig, jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan det gikk lenger. Jeg gjorde mitt beste, nå har jeg hatt verdens beste helg. Jeg hadde min siste eksamen på fredag, det var spansk. Jeg gikk etter en halvtime. Spiste is og så på film. Så dro vi til Dale, så så vi mer film, så sov jeg noen timer etter middag og så hadde jeg skift i snikkarbua med fantastisk fine mennesker.
Etter dette var det kosegjeng i Iceland House Dayroom, hvor vi i riktig UWC-ånd (cultural sharing) skolerte alle ikke-europeere i hva Eurovision er. Vi så youtube filmer av det beste (og dårligste) inkludert Rybak og Bobbysocks og Moldova i fjor meg han tøffe saksofontypen.
Lørdag kveld var det stor stemning i auditoriet, med flagg og plakater og ansiksmaling. Norge var jo ikke akkurat med i finalen, så jeg satt i midten og heiet på Moldova. Spisse hatter og enhjulssykkel.
Søndag... husker jeg egentlig ikke hva jeg gjorde. JO! Jeg bakte boller med Astrid, søt danske. Så trente jeg. Så så jeg på film med Astrid, Jana (irland), Joaquin (Uruguay) og Nina (Litt av hvert, Mozambique, Sverige, England, Portugal...), og Ragna.
Idag hadde vi mer fri, og det var dugnadsdag! Norske førsteåringer skulle finne bjørk og blomster i skogen til dekorasjoner i kantina som vi skal fikse i kveld. Vikingpower! Mosekrig...



 Slik bodde jeg i tre uker

 Tepause med fantastisk romkamerat
 Asian pose og kakebaking

 KLAR FOR IMORGEN: Nå har jeg strøket bunadskjorta mi, og rulla sånn støvrulleting ganske lenge. Har til og med pusset skoene.
Savner IKKE dette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar