23. jan. 2012

Fest

Dette har jeg egentlig ikke tid til. Vil bare poengtere at det er nordlys hver gang jeg bestemmer meg for å lese hele natten. For øyeblikket skrives to kjemilabber, jeg forbereder meg til debatt om migrasjon imorgen i geografien, og Dalen Portland skal leses før andre time imorgen. Har ikke mer kaffe igjen så jeg drikker irsk svart te med tre poser i hver kopp. Sterke greier.

Idag var det sol så Ragna og jeg gikk ut for å få litt vitamin D, men så gikk solen ned bak fjellet klokken to (etter ti minutters gåing), så da gikk vi inn igjen. Kos med fjell og fjord, hadde vært kos med sol også. Meen vi klager ikke når klar himmel betyr fine stjerner og nordlys.

Det er kinesisk nyttår, dragens år, og det har tatt helt av idag med show og mat og dans. Ganske kos, hadde vært mer kos om jeg ikke tenkte på fettsyrer og antocyaniner hele tiden.


Hilsen bibliotekbarn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar